درود بی کران بر هم یاران گرامی

بعد از گذشت مدتی که بدلایل مختلفی نمی توانستم فعالیت کنم دوباره برگشتم اینبار با نیرو وتوان بیشتری آمده ام ، آمدم تا فریاد آرش، بهنگام پرتاب تیرش را به دل وجان همه ی همیهنانم برسانم تا بدانند که ایرانی که بوده و که باید باشد.

مهربان یاران نازنینم طی این مدت هر ازگاهی که به سایت هایتان می آمدم و کوشش تان را میدیدم سرشار از غرور می شدم وبخود می بالیدم که فرزندان آریو برزن چگونه با دلی پر از امید تلاش می کنند.

در این مدت اتفاقات زیادی افتاد که بعدها خواهم گفت. واین نکته را یادآور میشوم که من پارسیم از نسل شیرمردان وشیرزنان سرزمین پارس .

دوستان وبلاگ جدیدی بانام سرزمین جاوید باز کرده ام تا از این سنگر درکنار شما به مبارزه علیه اهریمنان بپردازم .این وبلاگ را به شماره 7030 نامیده ام تا یادتان باشد که تمدن مدنیت دراین سرزمین به 7030 سال میرسد.

همچنین ازشما میخواهم آدرس وبلاگ جدیدم را در لیست پیوندهایتان قراردهید.

http://persepolis7030.blogspot.com سرزمین جاوید(من پارسیم)


با سپاس از همه شما نازنینان

پاینده ایران، برافراشته باد پرچم سه رنگ شیرخورشید نشان ایران

جاوید پارسی

۴ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر شما
امیدوارم این بار پرتوان تر از همیشه برای ایران و ایرانی بنویسید
شاد باشید
پاینده ایران

ناشناس گفت...

با درود فراوان به شما من وب جدید شمارا هم لینک کردم لطفا" به وب من بیایید و روی آگهی هایم یک کلیک کنید متشکرم نوشین

ناشناس گفت...

به نام اهورا مزدا

وبلاگ زيبايي داريد

من شما را با افتخار لينك كردم

پاينده پارس

پاينده كورش

ناشناس گفت...

درود بر شما
تارنگار زيبايي داريد از آشنايي با شما خرسند شدم خشنود مي شوم به تارنگار من سري بزنيد با چند نوشتار زير چشم براهتان هستم
جايگاه هاي ايران
پوشش زنان ايراني پيش از يورش تازيان
درياچه اروميه روبه نابودي
ايران شناسي
فارسي به پارسي
iran1388.blogfa.com
و چند نوشتار ديگر
خرد يارتان
بدرود